середу, 3 квітня 2019 р.

Інформаційна година «Бережи здоров`я змолоду»

Напередодні Всесвітнього Дня здоров`я в Ужгородській центральній міській бібліотеці пройшла інформаційна година «Бережи здоров`я змолоду» для студентів Ужгородського музичного коледжу ім. Д. Задора.
Щорічне проведення Дня здоров'я стало традицією від 1950 року. Люди мають зрозуміти, як багато означає здоров'я в їхньому житті та вирішити, що їм слід зробити, щоб здоров'я людей у всьому світі стало кращим.
Сьогодні особливо гостро стоїть проблема виховання здорової молоді. Адже, здоров'я - це найбільша людська цінність. Тільки творча, духовно багата і здорова особистість зможе вирішувати щоденні масштабні завдання, забезпечити не просто виживання, а прогрес нації.
Бібліотекар відділу обслуговування, Мамедова Лейла, розповіла студентам, як покращити своє здоров`я  та представила соціальні відеоролики по даній темі. 
На завершення, студенти, щоб покращити своє здоров`я, із задоволенням виконали фізкультхвилинку.


                      

Немає коментарів:

Дописати коментар