середу, 5 квітня 2023 р.

Спортивно-розважальне свято «Стиль життя - здоров’я»

 Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною  особистістю, і лише здорова  людина приносить  користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини.

Тож,  напередодні Всесвітнього дня здоров’я  в Ужгородській публічній бібліотеці пройшов захід «Стиль життя - здоров’я».  

Програма 🏋️‍♀️спортивно-розважального свята була насиченою та цікавою. Студенти Ужгородського музичного фахового коледжу імені   Д. Є. Задора в ігровій формі дізналися про значення корисних звичок та здоровий спосіб життя🥑🍏 про користь вживання фруктів та овочів 🥦🧅 необхідність ранкової зарядки ⛹️‍♂️ та дотримання правил гігієни.

Здоров’я людини – це найцінніше, що є в житті. Ніщо не може зрівнятися з цим: ні багатство, ні положення в суспільстві, ні слава. Здоров’я - справжня коштовність...


















Немає коментарів:

Дописати коментар