11-12 червня в Ужгородській центральній міській бібліотеці проходив тренінг "Розробка медіа-кампаній", який проводив медіа-експерт Євген Бондаренко.
Мета цього тренінгу підготувати ланку експертів , які вміють працювати з інформацією і складати порядок денний, а також захищати Україну в інформаційній війні.
В перший день треннінгу мова йшла про людські емоції, про зміни мас, учасники тренінгу вчилися розрізняти «новини», а саме матеріальну складову від інформаційної.
Другий день занять покладена була на розробку інформаційних спецоперацій. На другому етапі тренінгу слухачі повторили ОКСІОМИ НЛП, розглянули рівні інформаційної війни (внутрособистісний,особистий,груповий,міжнаціональний,глобальний) і розглянули методи створення та протидії цієї війни.
Окрім цього розглянута була методика створення інформаційної компанії,різновиди масового впливу та покрокове застосування їх у життя (маркетинг,позиціонування,реклама,PR,пропаганда,агітація)
Євген Бондаренко розповів про 6 станів людини (групи) та способи переведення людини з одного емоційного стану в інший,про аксіоми, які при цьому потрібно пам’ятати.
Корисним стало розуміння того, як залучити людину до тих чи інших дій (концентрація уваги, повернення у той чи інший емоційний стан різними «якорем» у свідомості.
До завершення тренінгу учасник мав змогу розробити свою інформаційну компанію
Мета цього тренінгу підготувати ланку експертів , які вміють працювати з інформацією і складати порядок денний, а також захищати Україну в інформаційній війні.
В перший день треннінгу мова йшла про людські емоції, про зміни мас, учасники тренінгу вчилися розрізняти «новини», а саме матеріальну складову від інформаційної.
Другий день занять покладена була на розробку інформаційних спецоперацій. На другому етапі тренінгу слухачі повторили ОКСІОМИ НЛП, розглянули рівні інформаційної війни (внутрособистісний,особистий,груповий,міжнаціональний,глобальний) і розглянули методи створення та протидії цієї війни.
Окрім цього розглянута була методика створення інформаційної компанії,різновиди масового впливу та покрокове застосування їх у життя (маркетинг,позиціонування,реклама,PR,пропаганда,агітація)
Євген Бондаренко розповів про 6 станів людини (групи) та способи переведення людини з одного емоційного стану в інший,про аксіоми, які при цьому потрібно пам’ятати.
Корисним стало розуміння того, як залучити людину до тих чи інших дій (концентрація уваги, повернення у той чи інший емоційний стан різними «якорем» у свідомості.
До завершення тренінгу учасник мав змогу розробити свою інформаційну компанію
Немає коментарів:
Дописати коментар