середу, 30 листопада 2016 р.

В Ужгородській міській бібліотеці вчили студентів захищати себе проти насилля в сім’ї.






Останнім часом питанню про насильство приділяють багато уваги, адже в наш час де багато чого трапляється, а саме насильство в сім’ях, жорстокість, неповага один до одного, а це є проблемою суспільства та сім’ї , з 25 листопада в Україні розпочалася акція «16 днів проти насильства», і Ужгородська центральна міська бібліотека не стала осторонь і провела  лекцію «Ні насильству в сім'ї».
Лекцію читала доцент кафедри психології та педагогіки Карпатського університету ім.А.Волошина, практичний психолог Світлана Хоркава.
Світлана Іванівна мала за мету дати можливість студентам 1-го курсу Ужгородського музичного училища ім.Д. Задора,  навчитися відстоювати свої права, свою гідність, навчитися захистити себе, відчути, що відчуває людина, яка зазнає насильства, повторити відповідальність за свої вчинки та доброзичливого відношення до оточуючих, ознайомила з поняттям «насильство», його видами та формами.
Навчила   розрізняти види насильства та розробити відповідну стратегію поведінки у ситуаціях ризику, аргументувати свої дії з попередження насильства на основі власної відповідальності, виокреслити механізм захисту прав дітей.
Також кожний з присутніх заповнив анкету, і в подарунок було запропоновано брошурку « Сім’я без насильства», в якій є рекомендації першої допомоги при домашньому насильстві та номери телефонів куди можна звертатися для постраждалих.
Доречним був вислів  Світлани Іванівни, з притчі «Все залишає свій слід», де студенти  підтвердили, що дійсно будь-який поганий вчинок лишає слід, який не загоюється.
Отже, Світлана Іванівна  налаштувала студентів на серйозні думки, пов’язані із сенсом і цілями в житті; розкрила в них почуття гуманності, милосердя, співпереживання, розуміння пріоритетів добра й зла в цьому світі; ознайомила присутніх з різноманітними психічними процесами, підкреслила значущість психічних процесів у житті й діяльності людини.














Немає коментарів:

Дописати коментар